Translate

duminică, 27 ianuarie 2013

Premonitie? (I)

Se pare,ca mica mea tentativa atit pe tarmurile literaturii cit si pe "plaiurile" internetului,se cam apropie de sfirsit!Sincer sa fiu,nici nu stiu de ce m-am apucat eu,de asa ceva!?...De principiu,m-am apucat de scris in ideea de a-mi arde frustrarile;de a ma descarca!Aveam insa sa descopar,ca nu fac altceva decit sa-mi retraiesc toate frustrarile si ne-mplinirile!Mai mult chiar...
Intr-una din noptile mele de nesomn ma pune dracu si ma apuc sa mai scriu putin!....La un moment dat,ma rup de tot si de toate;si sufletul incepe sa-mi arda mai crincen ca niciodata,aproape ca-ntr-un atac de panica!...Iar mina tasta,fara sa o mai controlez in vreun fel!Practic totul se scriia de la sine;ca intr-o transa!...Eu tremuram tot;cu sufletul tandari,prada unei disperari abisale!In febra care ma cuprinse,scriiam;fara sa mai realizez cum se scurg orele!
Acuma na;...n-ar fi fost prima data!Insa acum,simteam ca e altceva;ceva diferit,....vecin cu presentimentul!
Nu puteam scapa,de starea de agitatie si disperare care pusese stapinire pe mine,si de frigul interior care ma scutura-n valuri de frisoane,ce se amplificau odata cu venirea zorilor!
Dimineata,eram facut franjuri;afectiv vorbind!
O prietena de famile,avusese "alarma cu iesire";data cu o seara-nnainte de fi-su;...un otetar notoriu;practic,aproape dementit de alcool.Asa ca,tipa asta,a dormit la noi.
In casa asta-i un obicei;cind apar "musafiri",pina se scoala madam,(maica-mea),astia-si fac veacu' la mine-n camera;tinindu-mi companie la cafeaua de boot-are;cum ii zic eu...
Asa a fost si de data asta!Intra femeia-n camera la mine,da buna dimineata,...si ramine blocata!"Mai;dar ce-i cu tine;de esti asa agitat si arati atit de ravasit?"
Ce putem sa-i raspund?...N-am putut sa-i zic decit atit;..."Lasa-ma Mariana;ca-s plin de draci!Am scris toata noaptea;...si acum am acuta senzatie ca s-a-ntimplat ceva;legat de Dory!"...
Si evident;like'n usual,...am intrat pe facebook;sa-mi mai umplu sufletu' cu pozele postate de singura mea mare iubire!...Si-am incremenit!Am simtit cum fuge totul cu mine;si cum efectiv ma prabusesc in mine!Nu mai eram stapin pe nimic!Nu-mi mai putea controla nici vocea nici corpul!Nu mai simteam decit un crincen frig interior si o desnadejde fara margini!
Sub poza din avatar,din care marea si singura mea iubire,cu o cupa de sampanie-n mina,zimbea-ntr-o eleganta rochie neagra de seara,la rubrica relationship,linga micuta inimioara neagra scria married!...
Totul in mine,in clipa aia s-a frint!A fost crincen!Atunci am inteles eu pe deplin sintagma "a ti se pune pe suflet"!...Nici nu am cuvinte-n care sa pot descrie ce am simtit in momentele alea de cosmar!Cert e,ca nici acum;la atitea saptamini distanta,n-am mai reusit sa-mi revin!O asemenea stare,am mai trait doar odata;mai exact acum 3 ani;...si tot legat de ea;Doruta-zinuta!...In fine...skip!
Aici,imi permit o mica pauza,(de lins ranile),din povestit;pentru ca retraind cosmarul de atunci,simt nevoia sa-mi ard lacrima din coltu ochilor sufletului,in compania marei doamne a romantei romanesti,Ioana Radu!...Lasati-va lacrima sa curga;si sufletul sa se curete de cenusa iubirilor ne implinite....:-<
http://www.youtube.com/watch?v=lumdz1i0OwM
Superb;nu?....Si ardeeee!!!!!...
Dar sa revenim!
Deci;complet ravasit si cu sufletu-n flacarile iadului,numa' chef de musafiri;nu mai aveam eu!Impasibila la starea mea,"musafira" isi descarca of-urile;fara sa vada,ca eu efectiv ma suiam pe pereti!Am explodat;cu mina pe un cutit!"Faaaaa!Laasa-ma-n plm cu Anxilan al tau!...Tu nu-ntelegi?...S-a maritat Dory!!!...Unde plm tre' sa-ti desenez chestia asta?...Taci in plm;ca nu mai raspund de faptele mele!"Saraca femeie,s-a speriat rau de tot!Probabil ca aratam ca turbat;...si numa' bun de dus la ospiciu!
La drept vorbind,odata si-o data,tot ar fi trebuit sa ma confrunt cu o asemenea situatie!Dar o iubesc atit de mult,pe aceasta micuta Sterian Doroteea Scarleta,incit atunci cind un asemenea eveniment se va produce si in fapt,sufletul si mintea mea,nu e in stare sa proceseze si sa amortizeze un asemenea crud adevar!Si evident or nu i-as putea supravietui or as iesi din asta cu mintile total ratacite si viata facuta tandari!...In fine;pina la urma,cui ii pasa?!...
Ehhh;deocamdata,ma opresc aici;pentru ca deja,am sufletul muult prea ravasit;si-mi vine foarte greu sa-mi re-evoc cosmarul si sa mai am si puterea sa ma mai adun ca sa pot scrie ceva coerent!Doare!Doare si e deja mult prea mult;pentru sufletul unui singur om!...Hai ca mai vorbim;...ca,va urma...
 
 
 
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu