Translate

joi, 28 iunie 2012

"Iubirea care-nvige moartea"-Cuvint inainte

Asa cum am promis in postul trecut,din acesta sectiune incep postarea pe episoade a romanului la care "lucrez"!Aceasta carte,este-nchinata singurei mele adevarate mari iubiri;care ca intotdeauna,ma vad nevoit s-o trec la pierderi!...Hmm;adevarata vorba aia;marea iubire,este un demon;care-l devora pe cel care i se-nchina!De ce,as fi facut tocmai eu;o exceptie!...Si uite-asa,am ajuns cu sufletul cenusa si viata tandari;si m-am trezit peste noapte,..."scriitor".Si uite asa,mai din frustrare,mai din joaca,s-a plamadit,"Iubirea care-nvinge moartea"!Cindva,(ca nu-s la prima tentativa!),aceasta carte,s-ar fi vrut prima;dintr-o serie de 3;cam cu aceeias tematica.In ele,incercam sa abordez,din 3 unghiuri diferite,cam aceeas situatie;adica efectele devastatoare pe care o mare iubire,le poate produce,in cite un suflet/minte aflata nu tocmai in ceeeace s-ar putea numi,parametri normali!"Proiectul" insa,a murit din start;si-n timp,am avut bunul simt sa-l abandonez!
Se spune,despre noi nebunii;...ca-n pofida unei repulsii si a unui fior de spaima pe care-o raspindim la aparitia noastra-n in lumea voastra;a celor sanatosi la cap,am avea totus,ceva deosebit;care-ar stirni-n pofida reactilor afective pomenite mai sus,o perversa fascinatie...Mai mult chiar!In antichitate,cel care auzea voci;vedea sobolani la bautura;sau cu priviri ratacite soptea cuvinte fara sens,de foarte multe ori,trecea-n ochii celor sanatosi,nu odata drept mesager al zeilor!De unde si zicala;"gura nebunului,adevar graieste!"Ca na;doar zeii nu mint!...
De-a lungu' vremilor,astia erau numiti oracoli sau profeti...Eh;sintem nebuni si nebuni!Fiecare,cu "specializarea" lui!"Specializarea" mea se pare a fi,sa fiu,mesagerul tuturor lacrimilor scurse,pe pietrele de mormint,ale tuturor,iubirilor pierdute;si evident;tentativele de suicid.In fine:-j;cum "se zice" pe chat-ul din yahoo.
Tot ce-i posibil!?Sincer sa fiu,nu mi-am pus niciodata problema asta!?Mi-a fost prea lene;sa meditez,pe marginea acestui subiect!M-am rezumat doar sa observ!...Eh;uite ca,statutu' de outsider pe care-am fost nevoit mereu;sa mi-l asum si accept,...are si el;avantajele lui!...Habar n-aveti voi;cei sanatosi la cap,sau macar,inca neposesori ai unui cazier psihiatric,cit de searbada si cenusie,va e viata!...Parafrazindu-l pe Eminescu;...in cercul vostru strimt,va rezumati doar la programul firesc si de obicei,cam acelas;casa→servici→eventual un raid prin supermarket→casa!...Si toate astea,asortate nu odata,cu nelipsitele certuri,sau macar diferenduri pe diverse teme,(copii,gelozia,banii sau mai bine zis absenta lor,etc...),ale clasicului cotidian!...Altceva,nimic!Nici o ardere interioara vecina cu dementa!Nici o framintare,dusa pina la tantalizare;(pentru cei care-s mirati de acest termen,el vine din antichitate;de la numele unui rege din Elada inceputului de era a bronzului;pe care-l chema Tantal;...la fel ca si pe elementul chimic cu masa atomica 180.95 u.a.m.,aflat in pozitia 73 din tabelul lui Mendeleiev;...element strategic in tehnologia actuala;ca na;...nu degeaba,poarta nume de rege!)!!!...
Lumea noastra,cea a nebunilor,este infinit mai colorata;macar prin dramele pe care le contine!...
In fine;...hai sa dam skip la asta!
Deci;...incep sa-mi "public" romanul online.Si chiar sint curios;daca l-o citi careva...N-o sa stau sa fac o recenzie cartii!Tot ce pot spune deocamdata,despre aceasta viitoare carte,este faptul ca-i foarte dura;atit ca text,(in unele pasaje!),...cit si ca tematica!
Va voi lasa pe voi;sa o descoperiti!...Asa ca,...miine seara,apare episodul pilot;din "Iubirea care invinge moartea"!....Va urez,lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu