Translate

sâmbătă, 30 iunie 2012

Preambul;..."Iubirea care-nvinge moartea"

Iata ca a venit si clipa cea mare;...clipa debutului meu,online,(ca-n ziua de azi,daca nu esti prezent online,nu existi!),....intr-u cele scriitoricesti!Cartea,pe care urmeaza s-o rasfoiti,e un crimpei de suflet;o ferestra spre o iubire absoluta si pentru mine imposibila;pentru o fiinta care-n vara asta,va implini 15 ani!Pe fiinta asta,care-i pentru sufletul meu,singura adevarata mare iubire,...o cunosc decind avea 12 ani;si tot de atunci,pe masura ce ajungeam s-o cunosc din ce in ce mai bine,aveam inca de pe atunci,sa o iubesc din ce in ce,mai mult!In fine;skip!...Ca oricum;chestia asta-i o treaba intima;o cheste care-mi apartine numai mie!...Chit ca doare atit de mult!Tot ce trebuie voi,cei care cititi aici sa stiti,este ca,parafrazindu-l pe Creanga,....nu stiu,altii cum sint;dar eu,cind in crugul noptii,cu sufletul cenusa,imi evoc imaginea acestei fiinte,nu pot sa nu simt in suflet,o arsura si un pustiu,incomensurabile!...Nu stiu;altii cum sint!Dar pentru mine,...nu mai exista viata;dupa Dory!
Si pentru ca sint un om cu principii,e normal;ca tot nebunu' care se respecta,sa ma ghidez mereu,numai dupa singurul meu principiu de viata;si-anume ca,dragostea,patologica sau normala,atunci cind este o iubire profunda si adevarata,este prin definitie daruire!...Deci;fi tu fericita,si pentru mine!Traieste tu;si-n locul meu;micuta Doruta-zinuta!....
Si cum dracu;sa nu iubesti,pina dincolo de dementa,o asemenea minune a naturii?
  
Asa ceva,se cam naste odata la 3 generatii!Si cum o generatie are cam o desfasurare pe vreo 30 de ani....
Pe linga frumusetea de care deja cred ca va-ti convins;fiinta asta,are-n suflet atita caldura si atitea resurse afective,imbinate cu o minte sclipitoare si o personalitate bine si armonios conturata,incit,daca nu e sa fie linga tine,luminindu-ti viata,cu dragostea ei,sa traiesti in continuare si sa faci copii,este deja o aberatie!
Iar pentru mine,...nu;nu a fost sa fie!Si uitea asa,viata si sufletul meu,s-au facut tandari!...In fine;cu o sinucidere,trece!
Dar hai c-am divagat destul!....E vremea,pentru lectura de week-end!...Deci lectura,placuta!
Dar,innainte de asta,...trebuie creeata atmosfera:
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu